Specjalista/ka Help Desk
Warszawa, Mazowieckie | Praca stała

Klient | ManpowerGroup |
Lokalizacja | Warszawa, Mazowieckie |
Opublikowana | 2022-08-11 |
Ważna do | 2022-09-10 |
Nr ref. | HD/0522 |
Etat | Praca stała |
W związku z rozwojem działu IT obecnie poszukujemy osoby na stanowisko Specjalista/ka Help Desk, która będzie odpowiedzialna za wsparcie techniczne dla pracowników na terenie całej Polski
Co zyskasz dołączając do nas?
- Pracę w przyjaznym środowisku, w firmie o międzynarodowej strukturze
- Umowę o pracę
- System premiowy i pakiet benefitów - m.in. dofinansowanie do karty Multisport, opieka medyczna, program zniżkowy Manpower Premium
- Atrakcyjny pakiet szkoleń; wdrożenie umożliwiające pełną samodzielność
- Możliwość dalszego rozwoju zawodowego
Czego od Ciebie oczekujemy?
- Dobrej znajomości środowiska Windows oraz pakietu MS Office
- Zrozumienia technologii informatycznych i systemów wsparcia
- Komunikatywnej znajomości języka angielskiego
- Umiejętności samodzielnego i sprawnego wykonywania powierzonych zadań oraz analizowania i rozwiązywania problemów
- Komunikatywności, entuzjazmu i inicjatywy w działaniu
- Mile widziane doświadczenie w zakresie wsparcia IT oraz znajomość standardu ITIL v3
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za:
- Bieżącą obsługę zgłoszeń telefonicznych oraz z wewnętrznego systemu;
- Rozwiązywanie incydentów, problemów technicznych
- Analizę incydentów oraz powodów powstawania problemów technicznych
- Monitorowanie czasu rozwiązań przychodzących zgłoszeń zgodnie z SLA
- Przygotowywanie i aktualizację sprzętu komputerowego dla pracowników firmy