Oferta pracy

Specjalista/ka Help Desk

Warszawa, Mazowieckie | Praca stała

ManpowerGroup
KlientManpowerGroup
LokalizacjaWarszawa, Mazowieckie
Opublikowana2022-08-11
Ważna do2022-09-10
Nr ref.HD/0522
EtatPraca stała

W związku z rozwojem działu IT obecnie poszukujemy osoby na stanowisko Specjalista/ka Help Desk, która będzie odpowiedzialna za wsparcie techniczne dla pracowników na terenie całej Polski

Co zyskasz dołączając do nas?

  • Pracę w przyjaznym środowisku, w firmie o międzynarodowej strukturze
  • Umowę o pracę
  • System premiowy i pakiet benefitów - m.in. dofinansowanie do karty Multisport, opieka medyczna, program zniżkowy Manpower Premium
  • Atrakcyjny pakiet szkoleń; wdrożenie umożliwiające pełną samodzielność
  • Możliwość dalszego rozwoju zawodowego

Czego od Ciebie oczekujemy?

  • Dobrej znajomości środowiska Windows oraz pakietu MS Office
  • Zrozumienia technologii informatycznych i systemów wsparcia
  • Komunikatywnej znajomości języka angielskiego
  • Umiejętności samodzielnego i sprawnego wykonywania powierzonych zadań oraz analizowania i rozwiązywania problemów
  • Komunikatywności, entuzjazmu i inicjatywy w działaniu
  • Mile widziane doświadczenie w zakresie wsparcia IT oraz znajomość standardu ITIL v3

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za:

  • Bieżącą obsługę zgłoszeń telefonicznych oraz z wewnętrznego systemu;
  • Rozwiązywanie incydentów, problemów technicznych
  • Analizę incydentów oraz powodów powstawania problemów technicznych
  • Monitorowanie czasu rozwiązań przychodzących zgłoszeń zgodnie z SLA
  • Przygotowywanie i aktualizację sprzętu komputerowego dla pracowników firmy
Tweet
Aplikuj Skopiuj link