Program Administrator
Łódź, Łódzkie | Praca stała

Klient | ManpowerGroup Sp. z o.o. |
Lokalizacja | Łódź, Łódzkie |
Opublikowana | 2023-03-13 |
Ważna do | 2023-04-12 |
Etat | Praca stała |
Twój zakres obowiązków:
- budowanie relacji i prowadzenie komunikacji z Klientem (Hiring Manager, Procurement)
- prowadzenie komunikacji z dostawcami, wsparcie merytoryczne przy realizacji zamówień
- monitorowanie procesu fakturowania; nadzór i wsparcie dostawców w tym procesie
- weryfikacja poprawności informacji rozliczeniowych w systemach wewnętrznych
- przygotowywanie raportów, analiza funkcjonowania programu.
Nasze wymagania:
- komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. poziom B2) - codzienny kontakt w języku angielskim z klientami i dostawcami
- 2 lata doświadczenia na stanowisku o podobnym zakresie zadań
- doświadczenie w koordynowaniu procesów, w pracy z klientem
- skrupulatność w powierzonych zadaniach (obsługa dokumentów księgowych)
- dobra znajomość programu Excel - wykorzystanie w codziennej pracy
- bardzo dobra umiejętność organizowania własnego czasu pracy
- umiejętność logicznego i analitycznego myślenia.
To oferujemy:
- pracę w przyjaznym środowisku, w firmie o międzynarodowej strukturze z możliwością codziennego kontaktu w języku angielskim
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę + kwartalny system premiowy
- możliwość pracy w systemie hybrydowym lub w 100% zdalnie
- możliwość rozwoju w ramach struktur naszej organizacji, zarówno poziomego jak i pionowego
- wdrożenie umożliwiające pełną samodzielność i znajomość oferty ManpowerGroup
- bogatą ofertę rozwojową i szerokie możliwości rozwoju kompetencji w naszych strukturach
- dużą samodzielność w działaniu i otwartość na Twoją inicjatywę
- szeroki pakiet benefitów pozapłacowych (karta Multisport, opieka medyczna oraz ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach, program zniżkowy ManpowerGroup Premium, platforma kafeteryjna, dodatkowe dni wolne za staż pracy w naszej organizacji).