IT Account Manager
Wrocław, Dolnośląskie | Praca stała

Klient | ManpowerGroup Sp. z o.o. |
Lokalizacja | Wrocław, Dolnośląskie |
Opublikowana | 2023-10-20 |
Ważna do | 2023-11-19 |
Etat | Praca stała |
Za co będziesz odpowiadać?
- Rozwijanie biznesu poprzez pozyskiwanie nowych Klientów. Dzięki aktywnej sprzedaży usług informatycznych realizowanych przez naszych kandydatów oraz specjalistów IT będziesz mieć realny wpływ na wyniki firmy;
- Utrzymywanie relacji biznesowych Klientami. Będziesz przygotowywać i prezentować indywidualnie dopasowane do oczekiwań Klientów oferty oraz negocjować warunki współpracy w oparciu o najlepsze rozwiązania;
- Rozwijanie relacji biznesowej z obecnymi Klientami. Organizowanie regularnych spotkań z Klientami i budowanie pozycji eksperta w ich oczach będą stanowić podstawy Twoich działań;
- Budowanie i rozwijanie relacji z zatrudnionymi specjalistami IT. Poprzez rozbudowaną sieć kontaktów ze specjalistami rozwijasz swoje kompetencje i stajesz się bardziej wiarygodnym partnerem dla swoich Klientów;
- Przygotowywanie, kontrolowanie i zarządzanie planem budżetowym. Dzięki temu będziesz mieć pewność, że dobrze zaplanowane i podejmowane przez Ciebie działania mają wymierne rezultaty;
- Analizowanie rynku pod kątem potencjału, konkurencji, nowych szans biznesowych oraz kierunku rozwoju. Możliwości są nieograniczone - wszystko zależy od tego jak je wykorzystasz;
- Realizowanie założonych ilościowych i jakościowych wskaźników na Klientach. Dotyczy to za równo celów sprzedażowych jak i KPI;
- Tworzenie raportów i zestawień na potrzeby wewnętrzne oraz Klientów dotyczących prowadzonych działań operacyjnych.
Jakich kompetencji szukamy?
- Umiejętność budowania trwałych relacji z klientami biznesowymi poparta doświadczeniem;
- Doświadczenie w obszarze sprzedaży usług B2B;
- Znajomość terminologii i specyfiki stanowisk oraz usług w obszarze IT ;
- Mile widziane doświadczenie w branży rekrutacyjnej;
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca przeprowadzenie swobodnej konwersacji biznesowej (poziom min. B2);
- Zdolność efektywnego działania w dynamicznym środowisku;
- Silna orientacja na Klienta;
- Samodzielność w zarządzaniu projektami i procesami;
- Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktu.
Co oferujemy?
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę + motywujący miesięczny system premiowy uzależniony od Twoich indywidualnych wyników;
- Możliwość pracy hybrydowej w wymiarze minimum jednego dnia w miesiącu z biura po zakończeniu wdrożenia;
- Będziesz częścią dynamicznego, zgranego zespołu w firmie o międzynarodowej strukturze, która jest liderem na rynku usług HR;
- Pracę z inspirującymi ludźmi, którzy nie tylko pasjonują się tym co robią, ale również chętnie dzielą się wiedzą i wspierają siebie nawzajem;
- Możliwość rozwoju w ramach struktur naszej organizacji (także globalnie), zarówno poziomego jak i pionowego ;
- Dużą samodzielność w działaniu i otwartość na Twoją inicjatywę;
- Kompleksowe wdrożenie, które pomoże Ci szybciej odnaleźć się w nowym środowisku i zapoznać się z pełną ofertą usług ManpowerGroup;
- Ciekawe szkolenia dostosowane do Twoich potrzeb m.in. z obszarów zarządzania sprzedażą, rekrutacji, prawa pracy oraz umiejętności miękkich;
- Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych (m.in. karta Multisport, opieka medyczna oraz ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach, platforma szkoleniowa PowerYou, program zniżkowy ManpowerGroup Premium, platforma kafeteryjna, dodatkowe dni wolne za staż pracy w naszej organizacji).