Konsultant/ka ds. Rekrutacji i Obsługi Klienta
Poznań, Wielkopolskie | Praca stała

Klient | ManpowerGroup Sp. z o.o. |
Lokalizacja | Poznań, Wielkopolskie |
Opublikowana | 2025-05-05 |
Ważna do | 2025-06-04 |
Etat | Praca stała |
Twój zakres obowiązków:
- Prowadzenie projektów rekrutacyjnych na stanowiska niższego i średniego szczebla dla naszych klientów zlokalizowanych na terenie województwa zachodniopomorskiego, lubuskiego i wielkopolskiego;
- Aktywna współpraca z klientem w celu budowania oraz rozwijania trwałej relacji biznesowej;
- Zapewnianie wysokiej jakości kontaktu zarówno z klientem, jak i zatrudnionymi u niego pracownikami tymczasowymi;
- Dojazdy na dyżury do klientów w celu zapewnienia bezpośredniego wsparcia związanego z zatrudnieniem pracowników;
- Obsługa administracyjno-kadrowa pracowników tymczasowych zgodnie z obowiązującymi standardami wewnętrznymi we współpracy z działami wspierającymi;
- Odbieranie połączeń przychodzących celem odpowiedzenia na zapytania oraz udzielenia wsparcia klientowi i pracownikom tymczasowym;
- Tworzenie raportów oraz zestawień dotyczących zatrudnienia w programie MS Excel.
Jakich kompetencji szukamy?
- Zainteresowanie obszarem HR i silna motywacja do rozwoju w tym kierunku;
- Pierwsze doświadczenie w obszarze obsługi klienta / rekrutacji / administracji kadrowej;
- Znajomość języka ukraińskiego lub angielskiego w stopniu umożliwiającym przeprowadzenie swobodnej rozmowy;
- Umiejętność elastycznego zarządzania zadaniami w odpowiedzi na dynamicznie zmieniające się okoliczności biznesowe;
- Otwartość i naturalna łatwość w nawiązywaniu relacji;
- Czynne prawo jazdy kat. B.
To oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę + motywujący system premiowy;
- Pracę w trybie stacjonarnym bezpośrednio z przestrzeni biurowej klientów;
- Dostęp do samochodu służbowego na potrzeby dojazdów na dyżury;
- Pracę w międzynarodowej organizacji będącej liderem rynku usług HR;
- Możliwość dołączenia do zespołu, który tworzą osoby z pasją, gotowe do współpracy, wzajemnego wsparcia i dzielenia się wiedzą;
- Wysoki poziom samodzielności oraz możliwość wdrażania własnych pomysłów;
- Perspektywę rozwoju i awansu w ramach struktury organizacyjnej;
- Kompleksowe wdrożenie przygotowujące do samodzielnej pracy oraz pełne wsparcie merytoryczne;
- Dostęp do specjalistycznych szkoleń z zakresu rekrutacji, sprzedaży, prawa pracy oraz kompetencji miękkich, a także do platformy e-learningowej;
- Szeroki pakiet benefitów pozapłacowych m.in. prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karta Multisport, platforma kafeteryjna, program zniżkowy ManpowerGroup Premium oraz dodatkowe dni/godziny wolne i wiele, wiele innych!