Talent Based Outsourcing Operations Manager
Warszawa, Mazowieckie | Praca stała
Klient | ManpowerGroup Sp. z o.o. |
Lokalizacja | Warszawa, Mazowieckie |
Opublikowana | 2024-03-01 |
Ważna do | 2024-03-31 |
Etat | Praca stała |
Twój zakres obowiązków:
- opracowywanie i wdrażanie strategii rozwoju usług TBO, procedur oraz przygotowywanie planów operacyjnych
- optymalizacja rozwiązań oferowanych klientom w ramach usługi TBO
- budowanie długofalowych relacji z klientami poprzez regularne spotkania, dostosowywanie usług do oczekiwań i potrzeb klientów
- koordynacja uruchamiania współpracy z nowymi klientami (w tym m. in. mapowanie procesów, projektowanie rozwiązań dla klienta, wsparcie rekrutacji zespołów zarządzających, ustalanie zasad odpowiedzialności)
- zarządzanie podległym zespołem - dzielenie się wiedzą, ekspertyzą oraz bieżące wsparcie i szukanie rozwiązań
- odpowiedzialność za realizację budżetu zespołu oraz realizację KPI i SLA
- współpraca z poddostawcami - budowanie relacji, analiza osiąganych wyników, bieżące rozwiązywanie problemów
- współpraca z działem sprzedaży pod kątem pozyskiwania nowych kontraktów - przygotowywanie ofert, wycena usług, negocjacje
- reprezentowanie spółki przed urzędami oraz organami administracji publicznej.
Nasze wymagania:
- znajomość usług outsourcingu, przepisów kodeksu pracy oraz aspektów prawnych z tym związanych w tym również zasad funkcjonowania pracy tymczasowej
- doświadczenie we wdrażaniu procesów outsourcingowych z pełną odpowiedzialnością za proces i osiągnięty efekt
- min. 3 lata doświadczenia w zarządzaniu procesami outsourcingowymi, najchętniej w obszarze procesów produkcyjnych lub magazynowych
- znajomość języka angielskiego umożliwiająca codzienną komunikację (min. B2)
- doświadczenie w przeprowadzaniu i kalkulowaniu optymalizacji kosztowych
- doświadczenie w sprzedaży usługi outsourcingu (szczególnie outsourcingu procesowego)
- umiejętności analityczne oraz kalkulacji kosztów pracy i innych kosztów operacyjnych
- umiejętność stosowania narzędzi Lean Management
- czynne prawo jazdy kat. B i gotowość do wyjazdów do klientów na terenie całego kraju
- wysoka komunikatywność, asertywność i wytrwałość w realizacji założonych celów.
To oferujemy:
- odpowiedzialną rolę, w której będziesz miał/a realny wpływ na rozwój usługi TBO oraz poprzez to rozwój całej organizacji
- interesujące projekty, możliwość dostarczania klientom innowacyjnych dedykowanych rozwiązań
- pracę w międzynarodowej firmie o ustabilizowanej pozycji lidera w swoim sektorze
- możliwość rozwoju w ramach struktur naszej organizacji, zarówno poziomego jak i pionowego
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę + motywujący system premiowy
- pakiet szkoleń i programy rozwojowe realizowane w ramach struktur
- pakiet benefitów pozapłacowych - opieka medyczna, karta Multisport na preferencyjnych warunkach, program zniżkowy ManpowerGroup Premium, ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach, dodatkowe dni wolne za staż pracy w naszej organizacji.