Oferta pracy

Specjalista/ka Service Desk

Warszawa, Mazowieckie | Praca stała

ManpowerGroup Sp. z o.o.
KlientManpowerGroup Sp. z o.o.
LokalizacjaWarszawa, Mazowieckie
Opublikowana2024-06-19
Ważna do2024-07-19
EtatPraca stała

Twój zakres obowiązków:

  • bieżące wsparcie techniczne pracowników organizacji poprzez obsługę zgłoszeń telefonicznych oraz z wewnętrznego systemu
  • rozwiązywanie incydentów, problemów technicznych użytkowników
  • analiza incydentów oraz powodów powstawania problemów technicznych
  • monitorowanie czasu rozwiązań przychodzących zgłoszeń zgodnie z SLA
  • przygotowywanie i aktualizacja sprzętu komputerowego dla pracowników ManpowerGroup.

Nasze wymagania:

  • dobra znajomość środowiska Windows oraz pakietu MS Office
  • podstawowa wiedza z zakresu Active Directory oraz sieci komputerowych
  • zrozumienie technologii informatycznych i systemów wsparcia
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego (B2)
  • umiejętność samodzielnego i sprawnego wykonywania powierzonych zadań oraz analizowania i rozwiązywania problemów
  • komunikatywność, entuzjazm i inicjatywa w działaniu.

Mile widziane:

  • doświadczenie w zakresie wsparcia IT oraz znajomość standardu ITIL v3.

To oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z chęcią długofalowej współpracy
  • pracę w trybie hybrydowym w godzinach (08:00-16:00/ 09:00-17:00/10:00-18:00) w nowoczesnym biurowcu w doskonale skomunikowanej lokalizacji w Warszawie (tuż przy drugiej linii metra)
  • pracę w międzynarodowej organizacji będącej liderem rozwiązań HR dla biznesu, organizacji o wyjątkowej kulturze organizacyjnej
  • pracę z inspirującymi ludźmi, którzy nie tylko pasjonują się tym co robią, ale również chętnie dzielą się wiedzą i wspierają siebie nawzajem
  • profesjonalne szkolenie wdrożeniowe, które pomoże Ci szybciej odnaleźć się w nowym środowisku
  • możliwość rozwoju zawodowego w ramach struktur organizacji, zarówno pionowego, jak i poziomego
  • bogata oferta szkoleniowo-rozwojowa obejmująca dostęp do wewnętrznej, międzynarodowej platformy e-learningowej oraz cyklicznie odbywające się szkolenia dostosowane do Twoich potrzeb prowadzone przez zespół Learning & Development
  • bogaty pakiet benefitów pozapłacowych (m.in. karta Multisport, opieka medyczna oraz ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach, programy zniżkowe, platforma kafeteryjna)
  • przyjazna atmosfera pracy w firmie, która dba o rozwój i wellbeing swoich pracowników za pośrednictwem inicjatyw jak np.: sportowe integracje, wspólne akcje charytatywne i pro środowiskowe; skrócone godziny pracy w urodziny oraz w inne ważne dni.
Tweet
Aplikuj Skopiuj link