Specjalista/ka Service Desk
Warszawa, Mazowieckie | Praca stała

Klient | ManpowerGroup Sp. z o.o. |
Lokalizacja | Warszawa, Mazowieckie |
Opublikowana | 2024-06-19 |
Ważna do | 2024-07-19 |
Etat | Praca stała |
Twój zakres obowiązków:
- bieżące wsparcie techniczne pracowników organizacji poprzez obsługę zgłoszeń telefonicznych oraz z wewnętrznego systemu
- rozwiązywanie incydentów, problemów technicznych użytkowników
- analiza incydentów oraz powodów powstawania problemów technicznych
- monitorowanie czasu rozwiązań przychodzących zgłoszeń zgodnie z SLA
- przygotowywanie i aktualizacja sprzętu komputerowego dla pracowników ManpowerGroup.
Nasze wymagania:
- dobra znajomość środowiska Windows oraz pakietu MS Office
- podstawowa wiedza z zakresu Active Directory oraz sieci komputerowych
- zrozumienie technologii informatycznych i systemów wsparcia
- komunikatywna znajomość języka angielskiego (B2)
- umiejętność samodzielnego i sprawnego wykonywania powierzonych zadań oraz analizowania i rozwiązywania problemów
- komunikatywność, entuzjazm i inicjatywa w działaniu.
Mile widziane:
- doświadczenie w zakresie wsparcia IT oraz znajomość standardu ITIL v3.
To oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z chęcią długofalowej współpracy
- pracę w trybie hybrydowym w godzinach (08:00-16:00/ 09:00-17:00/10:00-18:00) w nowoczesnym biurowcu w doskonale skomunikowanej lokalizacji w Warszawie (tuż przy drugiej linii metra)
- pracę w międzynarodowej organizacji będącej liderem rozwiązań HR dla biznesu, organizacji o wyjątkowej kulturze organizacyjnej
- pracę z inspirującymi ludźmi, którzy nie tylko pasjonują się tym co robią, ale również chętnie dzielą się wiedzą i wspierają siebie nawzajem
- profesjonalne szkolenie wdrożeniowe, które pomoże Ci szybciej odnaleźć się w nowym środowisku
- możliwość rozwoju zawodowego w ramach struktur organizacji, zarówno pionowego, jak i poziomego
- bogata oferta szkoleniowo-rozwojowa obejmująca dostęp do wewnętrznej, międzynarodowej platformy e-learningowej oraz cyklicznie odbywające się szkolenia dostosowane do Twoich potrzeb prowadzone przez zespół Learning & Development
- bogaty pakiet benefitów pozapłacowych (m.in. karta Multisport, opieka medyczna oraz ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach, programy zniżkowe, platforma kafeteryjna)
- przyjazna atmosfera pracy w firmie, która dba o rozwój i wellbeing swoich pracowników za pośrednictwem inicjatyw jak np.: sportowe integracje, wspólne akcje charytatywne i pro środowiskowe; skrócone godziny pracy w urodziny oraz w inne ważne dni.