IT Service Manager
Warszawa, Mazowieckie | Praca stała
Klient | ManpowerGroup |
Lokalizacja | Warszawa, Mazowieckie |
Opublikowana | 2022-05-11 |
Ważna do | 2022-06-10 |
Etat | Praca stała |
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za:
- Zarządzanie jakością usług IT w organizacji
- Analizę oraz realizację potrzeb klienta wewnętrznego
- Weryfikację i analizę działań dotyczących wskaźników KPI/SLA
- Monitorowanie oraz proponowanie usprawnień świadczonych usług IT
- Przegląd bieżących usług i prowadzenie działań pod kątem ich doskonalenia
- Koordynowanie i nadzorowanie projektów zespołu oraz wsparcie w realizacji zadań technicznych
- Bieżące monitorowanie oraz raportowanie wykonania usługi
- Kontrola prawidłowego i terminowego obiegu dokumentów
Co jest dla nas ważne?
- Minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku o podobnym zakresie zadań
- Doświadczenie we wsparciu Zarządzania Świadczeniem Usług
- Znajomość ITIL w zakresie różnych procesów i cyklu życia usług
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację
- Umiejętność zarządzania zespołem, pracy pod presją czasu
- Komunikatywność, dokładność, zaangażowanie, proaktywne podejście do codziennych zadań
Co zyskasz dołączając do nas?
- Ciekawą, pełną wyzwań rolę, w której będziesz miał/a realny wpływ na rozwój firmy
- Pracę w dynamicznym, ewoluującym, międzynarodowym środowisku
- Stabilne zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę lub B2B
- Atrakcyjny pakiet szkoleń oraz możliwość dalszego rozwoju zawodowego
- Pracę w systemie hybrydowym
- Pakiet benefitów - opieka medyczna, karta Multisport na preferencyjnych warunkach, program zniżkowy ManpowerGroup Premium, ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach, platforma MyBenefit, dodatkowe dni wolne za staż pracy w naszej organizacji